niedziela, 25 września 2011

Konkursiwo:)

Tak jak obiecywałam z dniem dzisiejszym rozpoczynam konkurs:)

I. Co należy zrobić?


1. Dodać mnie do obserwowanych. (Możecie to zrobić na 2 sposoby: z paska na samej górze i wciśnięcia "Obserwuj" lub po prawej stronie mojego bloga "Dołącz do tej witryny").

2. Dodać dowolny komentarz do dowolnego posta:) (Nie liczy się komentarz ze wzmianką, że bierzecie udział w konkursie pod tym postem).

3. Dodać komentarz pod tym postem, że bierzecie udział + napisać pod jakim nickiem mnie obserwujecie + podajcie swój e-mail;)

II. Co możecie wygrać?

1. Do wygrania jest bon zniżkowy -20% do dowolnego salonu Nomasvello w Polsce.
2. Bon uprawniający do gratisowego zabiegu także w salonie Nomasvello.
3. Perfumobon -20% na zakupy w sklepie internetowym http://perfumoteka.pl/
4. Próbkę zapachu Cacharel Amor Amor Woman.
5. Cztery sztuki próbek kosmetyków : szamponu do włosów, odżywki, żelu pod prysznic i kremu do twarzy.
6. 10zł do perfumerii internetowej TAGOMAGO 

http://tagomago.pl/

Konkurs trwa do 16 listopada do końca dnia:)
Wylosuję 1 osobę:)



POWODZENIA!:)

9 komentarzy:

  1. Kurczę..szkoda, że wcześniej mnie tu nie było, bo mam wrażenie, że wiele straciłam :)

    Otóż co mi szkodzi? WEZMĘ UDZIAŁ W KONKURSIE.
    Obserwuję jako HoopyStyle
    E-mail : h-o-o-p-y@o2.pl

    (komentarz pod przedostatnia notką również 'jest' :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoopy oj wiele:D

    Ok 1 uczestniczka jest:) Jak tylko znajdę się na 2 kompie dodam zdjęcie reszty nagród:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ; )
    zapraszam do mnie : )
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział!! :) Obserwuję jako Monika. monika.rewkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no już blog powstał, narazie jest tylko 1 notka ale zapraszam do obserwowania! ;)



    http://zbieraninkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam ze równiez zglosila ssie do testowania produktów od redakcji urodaizdrowie, i mam pytanie czy to oni beda nam przesylas kosmetyki czy my mamy swoich kosmetykow recenzje pisać. Odpisz tutaj /; http://martusia-life.blogspot.com/ Czekam na odpowiedz! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje! no i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mm..Swietnie zorganizowany konkurs.
    Biorę udział:D
    Obserwuję twój świetny blog :)
    Komentarz pod innym postem obecny..hehe;)
    Nick Style of life.
    Mail. karolina 1231491@wp.pl
    Moim zdaniem ta perfumeria interenowa jest świetna:*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz:) Odpowiem na każde Wasze pytanie:) Pozdrawiam:*