wtorek, 13 września 2011

Poniedziałek i Wtorek:)

Dzisiaj publikuje mnie we wczorajszej stylizacji, w której byłam na zakupach w Garwolinie. Nic nie kupiłam bo byłam chwileczkę. Można powiedzieć że tylko się przejechałam;P Ponadto listonosz przyniósł mi próbkę perfum Burberry z atomizerem, które przepięknie pachną:) Zdjęcie poniżej:) A jeśli i Wy taką chcecie to proszę: 

http://www.facebook.com/burberry?sk=app_197184447010295 










---------------------------
T-shirt - CALLIOPE - 15zł
Spodenki - BERSHKA - 25zł
Rzymianki - Rynek w Rykach - 20zł
Srebrny pierścionek - http://www.silverado.pl/ - ok. 20zł 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ponadto dzisiaj listonosz dostarczył mi zestaw kosmetyków INTIMISSIMI : żel pod prysznic, woda toaletowa i balsam. Wszystko z wymiany z pewną Panią, która odebrała i wykorzystała za mnie bon 100zł w King Cross Praga w Warszawie. Niestety mi nie podpasowało akurat wtedy... Perfumy średnio mi się podobają. Jak tylko zdążę wypróbować kosmetyki zdam Wam relacje:) 

Tak samo zrobię z moimi nowymi nabytkami szamponem i płynem micelarnym BIOTHERMA, które wygrałam za zdjęcie najciekawszej fryzury:)


A i jeszcze jedno:) Dostałam się na UKSW na studia dzienne PRACA SOCJALNA:) Jeszcze jedne wyniki w czwartek i w piątek wybieram się do Wawy:) Prezentuje Wam jeszcze pewną torebkę, którą już daawno zakupiłam w SH za 1zł i dopiero teraz zabieram się za nią i robię DIY. Zwłaszcza, że niebawem jesień, a w raz z nią modne futerka:) Wkrótce ujrzycie moją pracę:) 



Pozdrawiam i zapraszam do komentowania:)


sheepka









9 komentarzy:

  1. Ale Ty masz piękny kolor włosów - uwielbiam :> !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor włosów! Czekam z niecierpliwością na DIY. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzeczka i pasek! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę- będzie mi jeszcze milej, gdy dodasz mój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, wygodna stylizacja, natomiast osobiście nie łączyłabym wzorzystej apaszki jako paska, i bluzki w paski, jestem raczej tradycjonalistką, i założyłabym ją do jednolitej bluzeczki, ale to mój gust tylko;) Pozdrawiam i zapraszam na http://eva-moda-i-uroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliiiiczne masz włosy :D a zestaw fajny, chociaż wolałabym krótsze szorty i buty na obcasie. To oczywiście tylko moje zdanie ;)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję, jasne ;) masz ciekawą urodę, to muszę jeszcze Ci przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz:) Odpowiem na każde Wasze pytanie:) Pozdrawiam:*