niedziela, 16 października 2011

Jestem:) Relacja z pokazu mody:)

Hej!!! Dawno mnie tu nie było. A to wszystko poprzez wielkie zmiany w moim życiu...Jak pisałam wcześniej miałam wyprowadzić się do Warszawy. I tak się stało. Miałam pójść na studia na UKSW na pracę socjalną i również tak się stało. Ale nie przypuszczałam, że to wszystko szybko tak się zmieni...Poznałam super ludzi, na zajęciach luzik, wcześnie w domu itd tylko co z tego, że na moim kierunku 102 osoby znalazły się tu całkiem przypadkiem. Powód? Nigdzie indziej się nie dostali. No i zadzwonił do mnie pewien Pan z wiadomością, że zwolniło się miejsce na Pielęgniarstwie. Na AWF. Powiedziałam, że raczej nie jestem zainteresowana. Dokumenty na stypendium załatwione, super ludzie, uczelnia też. Akurat byłam na Złotych Tarasach, pomyślałam zadzwonię do mamy, powiedzieć jej o tym (miałam dużo czasu). A ona na to, żebym się przepisała...I tak zostało. Wczoraj złożyłam papiery. Szkoła jakaś taka dziwna, stara...UKSW luxus. Na każdym korytarzy wali starym kapciem sportowym;/ Po prostu załamka...Zostawiam tak fajnych ludzi. Zajęcia do 20.00 od 8.00, mnóstwo nauki (przeciwieństwo pracy socjalnej) po prostu genialnie...szkoda gadać. I nie mam pojęcia jak to będzie...  

LOUNGE OF MODELS 

W 1 tygodniu mojej przeprowadzki wybrałam się z 2 dobrymi koleżankami do clubu Platinium. Oczywiście w Warszawie. Powód? Wygrałam 2 podwójne zaproszenia. Pokaz strojów kąpielowych Joanny Miszteli oraz stroje marek INVUU LONDON oraz MENBUR. Sukienki i stroje kąpielowe były naprawdę świetne! Klub też:)Pomimo, że nie był za duży, a atmosfera była... trochę sztywna, nikt nie tańczył,( w porównaniu z Mega Music) dopiero bo 12.00 kiedy każdy wypił kilka drinków. Obejrzałyśmy więc pokaz i się zmyłyśmy, zwłaszcza, że o 5.30 musiałam wstać do szkoły;/ wróciłyśmy o 2.00 w nocy. Bo zamiast pojechać na Gocławek pojechałyśmy na Gocław xD Nie było nam tak śmieszno wtedy, zwłaszcza że autobusy miały być dopiero na godzinę...  Więcej informacji o imprezie znajdziecie w linku poniżej.

Zapodaje kilka zdjęć z pokazu, a także tych "osobistych" w drodze na imprezkę;) http://www.wybieg.pl/loungeofmodelscontestampparty,531,l1.html 





\


  








                                                           
 


Mały filmik znaleziony na You Tube, na którym  mnie widać:) Kto mnie pierwszy znajdzie? Od razu mówię, że nie będzie łatwo mnie tam znaleźć;P

A jak Wam podobały się stroje i sukienki???:)     

----------------------- 

Tunika - Rynek Sobolew - 15zł
Bolerko - SH - 5zł
Baleriny - Stadion XX-lecia W-wa - ok. 20 zł
Leginsy - Stadion XX-lecia W-wa  - ok. 20zł      
Naszyjnik -  Stadion XX-lecia W-wa - ok. 5zł


Zapraszam do komentowania i obserwowania:)

Niebawem ukażą się moje recenzję nowych kosmetyków:) 


13 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TEŻ BYM CHCIALA RUDE WLOSY:) a tak w ogóle to gdzie ty znajdujesz takie ranie i fajne ciuchy?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Katia po dużo przeglądam różnych sklepów itp. porównuję ceny i kupuję w najtańszych zakątkach:) Jestem z natury bardzo oszczędna i nie lubię przepłacać skoro mogę kupić taniej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam wziąć udział w czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pokaz. Ja jeszcze nie miałam okazji w żadnym uczestniczyc.
    Pozdrawiam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie
    :D
    u mnie nowy post.
    kartasia-kj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze-buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. hej! masz super bloga. podoba mi się. masz fajny styl.
    jeśli masz ochotę to zapraszam www.feminiteangoo.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. ten futrzany strój:D
    a co do sukienek wybieram... Twoja tunikę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz:) Odpowiem na każde Wasze pytanie:) Pozdrawiam:*