środa, 14 września 2011

DIY futrzastej torebki:)

Hej! Dziś przedstawię Wam moją stylizację typu "wyjście z domu w 10min", więc nic specjalnego. Oczywiście będzie i DIY torebki, którą stworzyłam tak, że można ją nosić na kilka sposobów. Za każdym razem inaczej:) A wszystko z powodu, że szkoda mi było "usunąć" "futrzaste trzymanie":) Zrobiłam w końcu tak, że wepchałam do środka uszy, które mogę w każdej chwili wyjąć:) Tak jak pisałam wcześniej torebkę kupiłam w SH za 1 zł:) Jej wcześniejszy stan możecie ujrzeć w poprzednim poście:)

Zapraszam do komentowania:) 




 

 ----------------

Koszula - SH -  ok. 3zł
Spodnie - HOUSE - DIY - dzwony przerobione w rurki
Kolczyki guziki - NEFRYT SKLEP -  0,99zł
                                                                     http://www.nefryt-sklep.pl/
http://www.nefryt-sklep.pl/k090a--kolczyki-guziki--kolor-bialy-cat-12-id-1917.aspx

Kamizelka - TEXTIL MARKET - 8zł
Sandały - rynek - 20zł

-----------------------------------------------------------------
Futrzasta rzecz.






Jak Wam się podoba mój DIY? Która podoba się najbardziej? :)

16 komentarzy:

  1. mi pierwsza wersja podoba się najbardziej!

    pozdrawiam,

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaje, fajne włoski. Natural? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, ciekawa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłaś ją sama? Ło, dobra jesteś!
    super!
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny oraz komentarza :)
    Ciekawy blog :) Zapraszam do mnie ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula w kratę fajna. :)


    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. moze i wyjście z domu na 10min,ale ja uwielbiam takie kamizelki, mogłabym je nosić do wszystkiego ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrycja w sklepie była jeszcze beżowa:D Ale siostry mi doradziły szarą, choć bardziej podobała mi się beżowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna jest ta torebeczka! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam futrzastą torebkę, z zary, sprzed 5lat. moda powraca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak wolf moda powraca...:):)oj powraca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz:) Odpowiem na każde Wasze pytanie:) Pozdrawiam:*