piątek, 9 września 2011

Mój pierwszy post. Stylizacja i nowe zdobycze.

Hej! Jestem sheepka:)Mam 19 lat. Od jakiegoś czasu myślałam o założeniu bloga modowego i właśnie dziś nastała ta chwila:) Obecnie mam dużo wolnego czasy gdyż skończyłam liceum, jestem po maturze więc pozostają mi jeszcze "wakacje":)Jeśli chodzi o studia jeszcze nigdzie się nie dostałam ale 12 i 15 września mam wyniki:)

Dzisiaj prezentuje moją codzienną stylizacje nic specjalnego ale od czegoś muszę wreszcie zacząć:D Stylizacja jest wczorajsza. Byłam w niej wczoraj w Łukowie ze starszymi braćmi. Pojechałam z nimi specjalnie do Intersportu wykorzystać moje bony podarunkowe, które niedawno wygrałam w pewnym konkursie, jednak dana lokalizacja okazała się ulicą 20m i brakiem tego sklepu;( Jednak zaszłam do pewnego lumpa i wygrzebałam pewien sweterek i bluzeczkę:)Dołączam jeszcze zdjęcie bluzki w drobne kwiatki, którą kupiłam w Garwolinie ostatnio za 2zł:) Zdjęcia znajdziecie poniżej:)










T-shirt TEXTIL MARKET 10zł,
Spodnie HOUSE 40zł + DIY dzwony przerobione w rurki
Sweter SH - ATMOSPHERE 2zł + DIY guziki od starej koszuli mamy
Trampki DEICHMANN 25zł




Biały t-shirt - SH - NEXT - 1zł
Sweterek - SH - 3zł
Bluzka w kwiatki -SH - 2zł

4 komentarze:

  1. Fajne spodnie i ciekawy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczny typ urody!
    powodzenia w blogowaniu i poprosimy o zdjęcia trochę czytelniejsze!
    pozdrawiam serdecznie,
    marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Novamoda oczywiście będą zdjęcia i czytelniejsze i większe:)Takie postanowienie nowo...miesięczne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ♥ Masz cuudownego bloga o modzie! <3 Piszesz bardzo ciekawie i z pomysłem. :) Było by mi bardzo miło gdyby tak blogerka jak ty odwiedziła mój blog i dodała się do obserwatorów .. Oczywiście ja także bym komentowała twój blog , bo mi się bardzo podoba! Jestem pod MeGa wrażeniem ! Była bym wdzięczna gdybyś informowała mnie o swoich nowych notkach. A po co ? - Aby je komentować! Będę tu stałym gościem <333 . Więc serdecznie zapraszam do mnie : http://katia-pictures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz:) Odpowiem na każde Wasze pytanie:) Pozdrawiam:*