niedziela, 25 września 2011

Black & White.

Dzień dobry wszystkim! ;D
      Dziś prezentuje Wam outfit black & white:) Jak sobie obiecałam i posłuchałam Waszych rad prezentuje wyraźniejsze i większe zdjęcia. Czy są lepsze od pozostałych jakościowo oceńcie same:) Mile widziane Wasze sugestie w komentarzach:) Wszystkie ciuchy, które mam na sobie mają już przeszło 2 lata...jedynie koszulka jest z tegorocznych wakacji;) No i sweterek, który nie należy do mnie, tylko do młodszej siostry:)Miałam założyć jednolity jednak okazało się, że starsza siostra go "pożyczyła" do szkoły...Ale cóż będę Was zanudzać moimi pierdołkami:p :D Sorx na głupie miny;/
    Przyszły tydzień zapowiada się ciekawie...gdyż zaczynam pakowanie do przeprowadzki:) Uwielbiam to! Moje najukochańsze ciuchy i przedmioty...No i wreszcie zrobię porządek w pokoju xD W piątek jadą z braćmi, wszystkimi tobołami i prawdopodobnie z koleżanką:) A w niedziele po południu jadę już na stałe:)Gdyż w poniedziałek 3 października mam już zajęcia... Oczywiście będę odwiedzać mój domek i rodzinkę:) Jestem tylko ciekawa co z blogiem...ale nie martwcie się dam radę:) Chodzi o to, że biorę całkiem inny aparat, który dostałam na 18 urodziny od brata no i nie mogę go za bardzo obczaić tzn. jest bardzo skomplikowany, żeby zrobić naprawdę ładne zdjęcia...;) Ciekawa jestem tylko co będzie z sobotą...bo bardzo bym chciała pojechać jeszcze do mojego pobliskiego klubu Mega Music, w którym będzie koncert ukraińskiego zespołuMIRAMI. Znacie piosenkę "Sexualna" to właśnie oni:) Nie jestem żadną fanką ale wiecie, że ja nie mogę w miejscu usiedzieć:D Jeśli nie wiecie o kogo chodzi na samym dole zapodaje ich nutę;)






I jeszcze jedno niebawem na moim blogu pojawi konkurs z mini nagrodami, którego sponsorem jestem ja sama:D Zapraszam do udziału!:)

Całuski:)

I komentujcie!:)














 ------------------
Spodnie - dawny Stadion XX-lecia -ok. 20zł
Top - pawilon w Rykach - 20zł
Sweterek - siostry - Cropp - 30zł
Balerinki - dawny Stadion XX-lecia- ok. 25zł
Pasek - SH - 3zł
Kolczyki - NEFRYT SKLEP - 0,99zł




Zapraszam do wyrażania swoich opinii:)

15 komentarzy:

  1. Fajoowe. Podoba mi się dość niebanalne połączenie i uwielbiam kolor twoich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sexualna, to niekwestionowany hit imprezowy lata 2011;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne perełki, ale Twoje włosy są bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Secret garden od każdego to słyszę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ujawniłam się tutaj na blogu i kilka osób się dowiedziała że go mam ;//

    odezwę sie później ;) bo będę prowadzic 2 bloga .;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki sam sweterek:)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz świetne włosy!:) Piękne po prostu:) fajny blog, również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor włosów jest fenomenalny, jak wymarzony Ani z Zielonego Wzgórza :) Zaglądaj do nas częściej, również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek jest super! również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudne włosy !! śliczna bluzka!!

    http://natalia-h.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing outfit!love your style!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne masz włosy! mają rewelacyjny kolor! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Your look so fabulous girl !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz:) Odpowiem na każde Wasze pytanie:) Pozdrawiam:*