niedziela, 30 października 2011

Jesiennie:)

Więc...::)

Znów mnie tu dawno nie było, więc musicie mi tą nieobecność wybaczyć. 
Choć minął już miesiąc od rozpoczęcia studiów i nowego mieszkania, jeszcze nie do końca przyzwyczaiłam się do tych zmian. Ale to wina zmiany uczelni i kierunku studiów, nowi ludzie, całkiem inni. UKSW w porównaniu do AWF naprawdę wymiata! Tęskno mi za tamtymi ludźmi i "luxusami"...Ale cóż życie toczy się dalej, próbuje się z tym pogodzić choć mi jest jeszcze ciężko.

Dzisiaj przedstawiam Wam moją stylizację na ciepły jesienny dzionek. Zdjęcia były robione jak jeszcze takie dni były, czyli około 1,5 tyg, temu, Dopiero dziś jednak mam czas, żeby je dodać, no i oczywiście dodać posta;) To samo z pocztą 500 e-maili...Naprawdę musicie mi wybaczyć to nieobecność i zaniedbanie...Ale uczelnia od samego rana do godziny 18.00 nie daje szans na jakiekolwiek przedsięwzięcia...;/ Nawet na zakupy. Mam nadzieje, że niedługo to się zmieni. Życzcie mi tego:)

Na zdjęciach poniżej możecie ujrzeć wreszcie moje nowe buty, które wreszcie kupiłam za moje bony podarunkowe do Intersportu, które wygrałam z pół roku temu;)A także nowe leginsy kupione w CH Factory w Warszawie także jakiś czas temu;) Zdjęcia były robione oczywiście w mieszkaniu w Wawie, sory za burdel ale nie jestem sama :p Jest nas 4-ry;)


 PRZYPOMINAM O KONKURSIE:

                                     http://sheepkowaszafa.blogspot.com/2011/09/konkursiwo.html












-------------------------------------------------


Kurtka Skórzana Ramoneska  - Rynek w Dęblinie - 150zł
Leginsy - CH Factory Warszawa - DIVERSE - 20zł
Beżowa bluzka - SH - około 4zł
Sweter - SH - KAPPAHI - 10zł
Buty - INTERSPORT - NIKE - 250zł



A JEŚLI SZUKACIE CIEKAWYCH OFERT PRACY ZAPRASZAM WAS NA STRONĘ

                                                                    http://jooble.com.pl/

A już niebawem obiecane recenzję kosmetyków;)


Zapraszam do komentowania:):):)

10 komentarzy:

  1. mam identyczne buty :D
    jak ja ci zazdroszczę tych włosów, są cudne ! <3

    natalia-h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz:) a włosy masz boooskie<3 jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;** www.hannnahann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny blog.:)
    Miło b.jak wpadniesz do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  4. leginsy są poprostu świetne :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi sie Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne legginsy i top!!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetne włosy.

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna kurtka skórzana, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz:) Odpowiem na każde Wasze pytanie:) Pozdrawiam:*